3 932 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Ei kai peruseristyspaperi ole tarpeen?
Meidän on tarkoitus rakentaa terassia painekyllästetystä puusta käyttäen palkkeja, jotka lepäävät kelluvasti parvekkeen peltikaton päällä. Olemme saaneet vinkin, että palkkien alle kannattaisi laittaa kaistaleita sokkelin eristyspahvista. Mutta koska palkit tulevat lepäämään peltikatolla (joka kestää vettä), ajattelen että sokkelin eristyspahvilla ei ole mitään funktiota, ja se voi jopa aiheuttaa veden pysymistä pidempään, kun pahvin reunoja ei voi taittaa alas.
Miten te tekisitte?
Miten te tekisitte?
Paras vastaus
Et halua, että vettä jää seisomaan puuta vasten olipa se kyllästetty tai ei.
Ppaperia käytetään betonin päällä kosteuden nousun estämiseksi, joka tulee betonin läpi.
Peltikatolla sitä ei vaadittaisi.
Kuitenkin mieti veden reittiä, jos sinulla ei ole kattoa. Sinnehän kerääntyy lehtiä ja roskia, ja jos sinne tulee vettä, joka ei kuivu nopeasti, siitä tulee huono ympäristö sekä puullesi että pellille.
/ATW
Ppaperia käytetään betonin päällä kosteuden nousun estämiseksi, joka tulee betonin läpi.
Peltikatolla sitä ei vaadittaisi.
Kuitenkin mieti veden reittiä, jos sinulla ei ole kattoa. Sinnehän kerääntyy lehtiä ja roskia, ja jos sinne tulee vettä, joka ei kuivu nopeasti, siitä tulee huono ympäristö sekä puullesi että pellille.
/ATW
Kiitos, ArneTW!
Talo ja parveke ovat todella korkealla, joten lehtiä tai neulasia ei pääse kertymään terassin alle. Peltikatto kallistuu lisäksi kunnolla pois julkisivusta ja on suoraan etelään päin, minkä vuoksi se on yleensä melko hyvin tuuletettu ja kuiva. Joten seuraan neuvoasi ja jätän huovan pois.
Talo ja parveke ovat todella korkealla, joten lehtiä tai neulasia ei pääse kertymään terassin alle. Peltikatto kallistuu lisäksi kunnolla pois julkisivusta ja on suoraan etelään päin, minkä vuoksi se on yleensä melko hyvin tuuletettu ja kuiva. Joten seuraan neuvoasi ja jätän huovan pois.
En jätä takuita niille, jotka seuraavat neuvojaniB BORNER sanoi:Kiitos, ArneTW!
Talo ja parveke sijaitsevat erittäin korkealla, joten lehdillä tai neulasilla ei ole mahdollisuutta kerääntyä terassin alle. Peltikatto kallistuu lisäksi kunnolla talon seinästä poispäin ja on suoraan etelään päin, joten se on yleensä melko hyvin tuulettuva ja kuiva. Joten seuraan neuvoasi ja jätän paperin pois.
Voisi olla hyödyllistä miettiä hetki puun ja pellin väliin laitettavan hyödystä.
Ei ole mahdotonta, että laitoin sinne jotain kuitenkin.
/ATW
Klikkaa tästä vastataksesi