Har brug for hjælp vores nybygget eller rettere sagt under konstruktion gæstehytte har skrånende ydervægge. Opdaget da vinduesrammer skulle monteres og vinduerne er monteret efter ydervæggen. Hvor meget er acceptabelt på et etplanshus og hvordan måler man bedst. Vil være godt forberedt når vi skal have møde med byggefirmaet. Hvis jeg forstår det sådan er det 5 mm er det rigtigt? Jeg har opfattet det som vinduerne er 1,5 cm skæve sammenlignet med indervæggen.