Hej! har en lille undren om hvad I tror om denne vægkonstruktion?
lockpanel
spikerregel
asfaboard
50*150 isolering 150mm glasul
fugtspærre
krydsforskudt 50regel 50mm glasul
osp
gips

Jeg arbejder på en teknisk beskrivelse for en udbygning på 50 kvadratmeter, så det ville ikke være dårligt med lidt meninger.
Ha' det godt//
 
Det er nok lettere med en 145-regel og 45-regel med tanke på, hvad der findes på brætgården. Overvej at øge til 170-regel.

Ikke for at jeg vil være alt for snobbet så hedder det OSB.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.