67,965 læst ·
19 svar
68k læst
19 svar
Yderhjørne med gips
Jeg har kørt et par yderhjørner her for nylig med biltemas alu-vinkler, 9.90.- for 2.5 m (http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=156462). Fungerede godt, meget tynde så man skal være forsigtig når man håndterer dem, findes også i plast, lidt lettere at have med at gøre men bygger lidt mere.
Haha.. tak! Fandt en sådan i garagen (købte et dødsbo fra en pensioneret tømrer) og har i to år undret mig over, hvad det er for et værktøj... men nu ved jeg det! Godt!ACME sagde:
Jeg købte hjørner fra byggmax for typ 25 spänn for 2 meter, disse blev fastgjort med hæfteklammer og havde en god kant at spartle imod, så hæfteklammerne ikke stikker op, når man spartler. Synes det fungerede kanon og krævede intet værktøj for 1k.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 188 indlæg
Indtil en ungjævel rammer hjørnet med et vilkårligt legetøj og hele skidet falder af.yens sagde:
Hæfteklammer føles ret svagt.
Jeg har remset og spartlet ind 2 hjørner i ugen, der gik, et 90 og 45 graders.
45'eren sidder fra gulv til loft.
90-hjørnet sidder oppe på en trappeindbygning (så der skulle vel ingen legetøj ramme - får man håbe)
45'eren sidder fra gulv til loft.
90-hjørnet sidder oppe på en trappeindbygning (så der skulle vel ingen legetøj ramme - får man håbe)
Klik her for at svare