Jeg har fået mine vinduer renoveret, og de havde sat sig fast, da malingen rundt om karmen ikke var tør, da de blev lukket. Jeg fik instruktioner om at banke på vinduet i kanterne, så det ville åbne sig. Gik sådan der, og en ret stor del af karmen fulgte med, da vinduet åbnede sig. Hvad tror I, bedre at reparere med kemisk træ, slibe og male eller forsøge at lime stykket fast og spartle og male…?