Hej!
Vi er midt i byggeriet af vores hus. Huset kommer fra en hustilvirker med færdige elementer. Jeg er lidt usikker på, hvor godt arbejdet er gjort for at sammensætte vindspærrepladen mellem de to forskellige elementer. De har visse steder brugt diffusionstape, nogle steder tætningsskum og visse steder er der stadig sprækker. Beslagene fra de forskellige moduler sidder tilbage samt nogle søm.

Facade af et halvfærdigt hus med synlige samlinger, vinduesåbninger og materialer som diffusionstape og skum på væggene.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.