Hej Forumet,

Er i plan om at købe spabad.:D

Terrassedæk er min valgte placering, terrassen er ca. 90 cm over jordoverfladen. Står på piller med ca. 190 cm afstand. Bærliner 60 CC...jeg har (synes jeg) overdimensioneret terrassebygningen...

kan jeg bare stille spabad på terrassedækket? .. badekarret med vand i og nogle personer kan komme op på ca. 2 ton...
for at være på den sikre side tænkte jeg forstærke nedefra med nogle ekstra støttesøjler.. hvad har I for tips.. findes der enkel anordning som link mellem jord og underside på terrassedækket? eller andre smarte og enkle løsninger?

taknemmelig for svar

Korvgubbe
Bliver det ikke både pænere og mere komfortabelt at sænke badet ned i dækket?

jeg satte en ekstra plintrad under badet med dobbelte bærbjælker og gulvåsar. Hvor stabilt som helst, har haft 8 voksne i badet og et helt hold rundt omkring, og det er stabilt som bjerget. Sænkede ikke badet, da jeg måske vil skifte til et større bad fremover.

Jeg tænkte teste at have det på dæk i hvert fald første år og se .. har 3 små og tænkte det er sikrere at have det ikke så let og træde i (om man sænker ..) .. se nedenstående billeder.. (det måske er enklest at sænke??)
Træterrasse under konstruktion med sikkerhedsrækværk, stiger op ad husfacade og byggematerialer rundt om. Bygningsplan for en terrasse med stolper i forskellig højde foran et hus, set i 3D-designprogram.

Stor træterrasse ved et hus, med rækværk og halvtag. Byggeaffald ligger rundt om terrassen. To små stole står på jorden foran terrassen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.