Vi købte vores hus for cirka fire år siden. Luftfugtigheden i krybekælderen var i visse perioder høj, så vi installerede en affugter og dækkede alle ventilationshuller til. Vi har nu 70 procents luftfugtighed der. Er der nogen risiko ved ikke at have nogen ventilation i krybekælderen, og bør man i så fald installere en ventilator, der skaber undertryk i krybekælderen?
 
  • Synes
Robert N
  • Laddar…
Hvad er det for en affugter installeret? Jeg har en Corroventa i min, og den har kun udblæsning, alt andet er tætnet = undertryk.
Har du en affugter, vil du ikke have åbent ud, så forsøger affugteren at affugte hele verden, og I får en dyr elregning.
 
L Leafy sagde:
Hvad er det for en affugter der er installeret? Jeg har en Corroventa i min, og den har kun udblæsning, alt andet er forseglet = undertryk.
Har du en affugter vil du ikke have åbent ud, da affugteren så forsøger at affugte hele verden og I får en dyr elregning.
Det er en Woods SW38 så den har ingen udblæsning.
 
L Leafy sagde:
Hvilken affugter er installeret? Jeg har en Corroventa i min, og den har kun udblæsning, alt andet er tætnet = undertryk.
Har du en affugter, vil du ikke have åbent ud, da affugteren så vil forsøge at affugte hele verden, og I får en dyr elregning.
Hej, sidespor på gammel tråd, men hvordan oplever du støjniveauet på Corroventan? Overvejer at installere, men synes den lyder til at larme en del. Mvh
 
Gustaf321 Gustaf321 sagde:
Vi købte vores hus for cirka fire år siden. Luftfugtigheden i krybekælderen var i visse perioder høj, så vi satte en affugter ind og lukkede alle ventilationshuller. Vi har nu 70 procents luftfugtighed der. Er der nogen risiko ved ikke at have nogen ventilation i krybekælderen, og bør man i så fald sætte en ventilator ind, som skaber undertryk i krybekælderen?
Hej, går med de samme tanker. Gammel tråd, men prøver at spørge, hvad du kom frem til?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.