Vi købte vores hus for cirka fire år siden. Luftfugtigheden i krybekælderen var i visse perioder høj, så vi installerede en affugter og dækkede alle ventilationshuller til. Vi har nu 70 procents luftfugtighed der. Er der nogen risiko ved ikke at have nogen ventilation i krybekælderen, og bør man i så fald installere en ventilator, der skaber undertryk i krybekælderen?
Hvad er det for en affugter installeret? Jeg har en Corroventa i min, og den har kun udblæsning, alt andet er tætnet = undertryk.
Har du en affugter, vil du ikke have åbent ud, så forsøger affugteren at affugte hele verden, og I får en dyr elregning.
Har du en affugter, vil du ikke have åbent ud, så forsøger affugteren at affugte hele verden, og I får en dyr elregning.
Det er en Woods SW38 så den har ingen udblæsning.L Leafy sagde:
Hej, sidespor på gammel tråd, men hvordan oplever du støjniveauet på Corroventan? Overvejer at installere, men synes den lyder til at larme en del. MvhL Leafy sagde:
Hej, går med de samme tanker. Gammel tråd, men prøver at spørge, hvad du kom frem til?Gustaf321 sagde:
Vi købte vores hus for cirka fire år siden. Luftfugtigheden i krybekælderen var i visse perioder høj, så vi satte en affugter ind og lukkede alle ventilationshuller. Vi har nu 70 procents luftfugtighed der. Er der nogen risiko ved ikke at have nogen ventilation i krybekælderen, og bør man i så fald sætte en ventilator ind, som skaber undertryk i krybekælderen?
Klik her for at svare