Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Jeg er på jagt efter en vejtrumme med målene:
Højde: 70-80cm
Diam: 60-100cm
Er der nogen, der har en anelse om, hvor jeg kan skaffe sådan en? Tanken er, at den skal blive en grill! Har lidt idéer til at pifte den op og bygge sideborde
Det ville være virkelig fedt at få en så stor grillflade, hvis mængden af selskab skulle kræve det.

/Christian
Højde: 70-80cm
Diam: 60-100cm
Er der nogen, der har en anelse om, hvor jeg kan skaffe sådan en? Tanken er, at den skal blive en grill! Har lidt idéer til at pifte den op og bygge sideborde
/Christian
Medlem
· Västmanland
· 108 indlæg
Hør med den tekniske forvaltning i din kommune, eller det lokale gravefirma de har sikkert en gammel vejrør du kan få leveret hjem for en smørrebrødskage.d^_^b
//MVH
//MVH
Hej
Jeg ved ikke rigtig, om jeg er på afveje, men jeg blev frarådet at bruge galvat rør, da jeg skulle bygge en rygeovn. Årsagen skulle være, at ved opvarmning afgiver galvaniseringen giftige stoffer. Det skulle endda kaldes "galvforgiftning". Jeg ved ikke, hvordan du har tænkt at bruge røret, men det kan måske være værd at undersøge.
/ LOB
Jeg ved ikke rigtig, om jeg er på afveje, men jeg blev frarådet at bruge galvat rør, da jeg skulle bygge en rygeovn. Årsagen skulle være, at ved opvarmning afgiver galvaniseringen giftige stoffer. Det skulle endda kaldes "galvforgiftning". Jeg ved ikke, hvordan du har tænkt at bruge røret, men det kan måske være værd at undersøge.
/ LOB
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 indlæg
Er det ikke en almindelig brøndring som TS leder efter, vejtrumme?
Protte
Protte
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Ja, det passer 
Klik her for at svare