Jeg skal fastgøre trykte 70-stolper i betonblokke med indstøbte stolpejern. Stolperne, som vil være ca. 150 cm høje, skal der sættes liggende ribber på som skærmvæg.

Har hurtigt undersøgt nettet efter varmgalvaniseret vognbolt, hvilket ikke lader til at være så let at finde. Fandt dog delgænget seksskantskrue hos Biltema, som ligner en maskingænget fransk skrue. Disse i kombination med varmgalvaniserede runde planringe og møtrikker burde fungere.

87-0204_s.jpg

Er der nogen, der har erfaring med disse? Andre synspunkter?

Senest redigeret:
Mikael_L
Er alle dele varmgalvaniserede er du nok med typ 100% sikkerhed hjemme.
Selv ville jeg ikke tøve på brugbarheden.

Jeg antager, at du mener den, som kaldes varmforzinket, og det må jo betyde = varmgalvaniseret.

Hvorfor ikke rustfrit?

petersson79 sagde:
Hvorfor ikke rustfrit?
Fordi det er så satans dyrt. Så behøves det nok heller ikke...

C
Findes der måske nogen varmgalvaniseret låseskive af en slags, er du endnu mere på hjemmebane, men det står jo stille, så det skulle vel ikke risikere at skrue sig løs. Tænkte bare så, at ingen får den i hovedet efter et par år.

cheetah1 sagde:
Findes der måske nogen varmgalvaniseret låseskive af en slags, er du endnu mere hjemme, men det står jo stille, så det skal vel ikke risikere at løsne sig. Tænkte så at ikke nogen får den i hovedet efter et par år.
Hvor tror du, jeg finder sådanne? Ikke helt sikker på hvad du mener. Du mener ikke låsemøtrik?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.