9,274 læst ·
24 svar
9k læst
24 svar
Vandvarmer med tank, asbestisoleret??
Glasuld under panelen bare, men sidst men ikke mindst, et lignende stykke vejer sikkert 200 kg så vær forsigtig, det er en VVB og indeholder masser af kobberspiraler (nærmere 100 kg skrotpris ca. 75 kr kg) men det er et skidtjob at skrotte den, sort bliver det, overalt i det rum.
Ah. Kom på at firmaet stadig findes, sendte lige en email til dem. Skal blive sjovt at se, om de kan svare. Man synes næsten, de burde have en sådan forpligtelse, det er jo deres produkt!T tobbe9012 sagde:
Har aldrig set sådan med asbets i, bare glasuld som fandtes inden Rockwoll og Gullfiber kom.M martinpa sagde:
EDIT men kan findes på rørbøjningerne hvis det er papir og gaskompress på dem.
Ah! Jeg har ingen hastværk, den kan stå der i kælderen et stykke tid, indtil jeg har tid til at skille den ad. Tak for tipset om kobberet!J jonaserik sagde:
Nu er det jo gået 10 år siden, og isoleringen ligner andre tæpper fra samme årstal man er stødt på, dvs glasfiber som ovenfor nævnt.
Var også et bæst at slippe af med. Sendte den sammen med en koksovn. Blev palleløfter og lastbil. Heldigvis kunne den fås ud i jordniveau.
Var også et bæst at slippe af med. Sendte den sammen med en koksovn. Blev palleløfter og lastbil. Heldigvis kunne den fås ud i jordniveau.
Ja, føles lidt som om huset er bygget omkring den der! Kan ikke få den ud gennem nogen dør, så må skære den op en regnfuld dag.T tobbe9012 sagde:
Klik her for at svare
