Er i gang med at klargøre vaskerummet i kælderen, og efter gulvspartelmasse og dampspærre, rullede jeg det første lag af Webers tætningsmasse ud på gulvet. Ifølge vejledningen skulle det tørre i mindst 4 timer, inden næste lag. Efter 12 timer var det slet ikke tørt, og nu, fem dage senere, klistrer det lidt under skoene, når man går ind...

Gulvet er støbt for nogle år siden med 20 cm isolering under, og kælderen er normalt ikke særlig fugtig. Dog har det jo regnet en hel del de sidste uger, så det har vel måske ikke været optimalt. Har haft to bilvarmere kørende i 24 timer, men det er stadig klistret. Man vil jo ikke rigtig påføre mere masse i øjeblikket.

Både gulvspartelmasse og dampspærre er tørret ordentligt, så det er ikke der, problemet ligger.

Jeg skal ringe til Webers support i morgen, men tænkte om nogen her har oplevet dette?

At det klistrer under fødderne vil jeg sige er helt normalt.
Men det skal ikke smitte af.
Så lægger du det næste lag.

• Synes
jeppeknaster
  • Laddar…
Kan jeg lægge fliserne siden, selvom det er lidt klæbrigt efter at have rullet færdig?

Så længe du følger tiderne så ja...
Det sidder som bjerget kan jeg sige

• Synes
jeppeknaster
  • Laddar…
Tak for svar. Jeg ringede til Webers support, og de sagde det samme. Det er ok, hvis det er lidt klistret.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.