BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 125 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,125 indlæg
Har forsikringsselskabet ingen mening om, hvor meget der skal rives ned?
De burde være interesserede i at sikre, at alt er tørt, inden genopbygningen sker, så der ikke opstår skimmel eller andre problemer i fremtiden.
De burde være interesserede i at sikre, at alt er tørt, inden genopbygningen sker, så der ikke opstår skimmel eller andre problemer i fremtiden.
Tror mange ringede folksam i går i og med det lille regn, der kom længere sydpå, så sagsbehandleren tænkte måske ikke hele vejen.
Nuværende situation er, at jeg har revet det meste ned. Kom dog i tanke om, at rummet blev renoveret i 2018 af den tidligere ejer i en forsikringssag, lækage fra taget... så sidder lige nu i telefonkø med to forskellige selskaber, for jeg synes, at dette måske er noget, som skulle være blevet udbedret dengang, men blev sjusket med, i og med at det nu igen er kommet vand ind.
Nuværende situation er, at jeg har revet det meste ned. Kom dog i tanke om, at rummet blev renoveret i 2018 af den tidligere ejer i en forsikringssag, lækage fra taget... så sidder lige nu i telefonkø med to forskellige selskaber, for jeg synes, at dette måske er noget, som skulle være blevet udbedret dengang, men blev sjusket med, i og med at det nu igen er kommet vand ind.
Klik her for at svare
