lopec
Som titlen.

gipset er kex, kommer ikke ind mere vand.

så træk ned inderloftet for at sikre tørring, og nøjes med det. Eller skal hele gipspladen udskiftes? Meninger?
 
  • Vandskadet gipsloft med synlige pletter og huller nær kanten, potentielt brug for reparation.
skift gipsen der er fugtskadet
 
BirgitS
Har du været i kontakt med forsikringsselskabet?
 
lopec
BirgitS BirgitS sagde:
Har du været i kontakt med forsikringsselskabet?
jep, først samråd med naboen (væg mellem vores garager/depotrum i tilknytning til huset) så forsikringsselskab.

Dokumentér, riv, dokumentér, fix, dokumentér.

send alle billeder ind, selvrisiko 1800kr.
 
BirgitS
Har forsikringsselskabet ingen mening om, hvor meget der skal rives ned?
De burde være interesserede i at sikre, at alt er tørt, inden genopbygningen sker, så der ikke opstår skimmel eller andre problemer i fremtiden.
 
lopec
Tror mange ringede folksam i går i og med det lille regn, der kom længere sydpå, så sagsbehandleren tænkte måske ikke hele vejen.

Nuværende situation er, at jeg har revet det meste ned. Kom dog i tanke om, at rummet blev renoveret i 2018 af den tidligere ejer i en forsikringssag, lækage fra taget... så sidder lige nu i telefonkø med to forskellige selskaber, for jeg synes, at dette måske er noget, som skulle være blevet udbedret dengang, men blev sjusket med, i og med at det nu igen er kommet vand ind.
 
  • Synes
BirgitS
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.