Hej!

Vi har problemer med at regnvand lækker ind ved altanen og ned i gangen nedenunder. Jeg har fået et tip om at lægge tagpap på altangulvet og op en smule på væggen under yderfacaden.

Da vi var i byggemarkedet, fandt vi ud af, at der er flere forskellige typer af pap, så hvilken skal jeg vælge?

Identificer hvor og hvordan det lækker. Derefter kan den rette handling iværksættes.
Et billede af, hvordan det ser ud, kan hjælpe med at forstå dit problem og dets omfang.

Hvad er det for en altan? Bjælkelag? Betonaltan på træhus? Er der plads til at lægge en overflade oven på papiret (trædestolper eller andet)?

F falkn sagde:
Hvad er det for en altan? Bjælkelag? Betonaltan på træhus? Er der plads til at lægge en overflade oven på pap (trædæk eller andet)?
Netop denne del er et gammelt hus med liggende tømmer, altanen er en tilbygning fra 40'erne og har betongulv.

Lige nu har denne ældre del af huset eternitplader, som jeg vil tage ned, og eftersom jeg fik ideen om tagpap på altangulvet og op ad væggen, tænkte jeg at begynde med denne del..
Svar på dit andet spørgsmål er ja, trædæk eller lignende kan være plads til over pap.

Afskaallet maling på en dør over en balkon med mos på gulvet. Dør med træramme og rudemønster, belysning indendørs. Vandskade over døren. hej! gamle billeder. Ingen mos eller lignende på altanen Det lækker fra altan ned til hoveddøren. vi har haft snedker på stedet så det er ikke noget vi har fundet på selv.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.