Hej!
Vi har problemer med at regnvand lækker ind ved altanen og ned i gangen nedenunder. Jeg har fået et tip om at lægge tagpap på altangulvet og op en smule på væggen under yderfacaden.
Da vi var i byggemarkedet, fandt vi ud af, at der er flere forskellige typer af pap, så hvilken skal jeg vælge?
Vi har problemer med at regnvand lækker ind ved altanen og ned i gangen nedenunder. Jeg har fået et tip om at lægge tagpap på altangulvet og op en smule på væggen under yderfacaden.
Da vi var i byggemarkedet, fandt vi ud af, at der er flere forskellige typer af pap, så hvilken skal jeg vælge?
Netop denne del er et gammelt hus med liggende tømmer, altanen er en tilbygning fra 40'erne og har betongulv.F falkn sagde:
Lige nu har denne ældre del af huset eternitplader, som jeg vil tage ned, og eftersom jeg fik ideen om tagpap på altangulvet og op ad væggen, tænkte jeg at begynde med denne del..
Svar på dit andet spørgsmål er ja, trædæk eller lignende kan være plads til over pap.
Skulle foreslå en svejset papp, f.eks. https://eurotema.se/produkter/temaflex-sbs5500/
Sigt efter 30 cm opbuk, så får I god beskyttelse lang tid fremover.
Sigt efter 30 cm opbuk, så får I god beskyttelse lang tid fremover.
Klik her for at svare