Hej! Har en overvejelse om letbetonleverandører og hvad der gjorde, at I valgte en bestemt leverandør udover prisen? Hvad var positivt og negativt ved hver leverandør?
Jeg er meget taknemmelig for dem, der vil dele deres erfaringer fra at have bygget deres huse færdigt med letbeton eller er i gang. Også hvad der kan være positivt eller negativt ved forskellige årstider?
/Ulrik
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.