Skal købe panelbrædder til mit byggeri og undrer mig lidt over, hvordan jeg skal tænke omkring valget af længden på brædderne.
Panelet skal være 22x120 og monteres liggende.
Sådan her spontant har jeg tænkt at købe 4800mm lange brædder, så bliver den skarpede længde 90cm, og det burde vel se ret ok ud? Nogle input?
Panelet skal være 22x120 og monteres liggende.
Sådan her spontant har jeg tænkt at købe 4800mm lange brædder, så bliver den skarpede længde 90cm, og det burde vel se ret ok ud? Nogle input?
Forskyd samlingerne, så du ikke får en generalsamling, resultatet bliver meget pænere da. Så når du har sømmet din 90 cm stykke op, så starter du med spillet fra samme bræt. Så bliver næste samling 180 cm osv.
Utroligt vigtigt at gøre på denne måde, så samlingerne spreder sig over hele overfladen. Endnu bedre bliver det, hvis alle brædder ikke er lige lange fra starten, så al symmetri i samlingerne forsvinder.....A Albans doktor sagde:
Er et skur så der er kun to vinduer, et på gavlen og et på den ene langside. Desværre havde de ikke endestykket, jeg spurgte efter det da det mindsker spild 🙂nino sagde:
Klik her for at svare