christinar34 christinar34 sagde:
Ved du/nogen om deres væg stadig er opbygget på samme måde i dag?
Jeg tror det, men spørg for en sikkerheds skyld, opdater denne tråd med svaret 😀. Myresjöhus havde i sine planer at bygge om deres fabrik, så de bygger deres ydervægge i henhold til tidsmæssig teknisk standard, men ved ikke om og hvornår det bliver sådan.
 
Senest redigeret:
Plupp 405730 sagde:
Ja det lød lidt saftigt, jeg regner med at opsætningen af osb er ca 2-3 gange arbejdstiden mod at sætte op gips og derefter er osb dyrere end almindelig gips..
Jo og Myresjö gør det enkelt i fabrikken, maskiner som skærer til og skærer ud til vinduer osv., når alle plader allerede er på plads på vægblokkene, i én enkelt omgang. Så de har nok en meget god avance på dette tillæg, ligesom alle andre tillæg de tilbyder.
 
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
250 synes jeg er helt ok, men det er småligt at springe plyfa/osb over, inden man sætter gips op. Stikvirke er bedst, fuld kontrol og ingen smålige byggerier
Hej, jeg personligt ville aldrig bygge et stikvirkeshus, hverken mål eller vinkler stemmer, og det vigtigste af alt, præfabrikerede huse bygges indendørs i tørre miljøer. Ps Jeg ved, at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste, men jeg foretrækker et hus, der er bygget i et tørt miljø og er nøjagtigt i mål.
 
T teuvo tainio sagde:
Hej, jeg personligt ville aldrig bygge et løsvirkeshus, hverken mål eller vinkler passer, og det vigtigste af alt, forpræfabrikerede huse bygges indendørs i tørre miljøer.
Ps Jeg ved, at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste, men jeg foretrækker et hus, der er bygget i et tørt miljø, og at det er målrigtigt
Så har du uheld og det regner på montage dagen...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.