8,337 læst ·
18 svar
8k læst
18 svar
Vægkonstruktion Myresjöhus
Jeg tror det, men spørg for en sikkerheds skyld, opdater denne tråd med svaret 😀. Myresjöhus havde i sine planer at bygge om deres fabrik, så de bygger deres ydervægge i henhold til tidsmæssig teknisk standard, men ved ikke om og hvornår det bliver sådan.christinar34 sagde:
Senest redigeret:
Jo og Myresjö gør det enkelt i fabrikken, maskiner som skærer til og skærer ud til vinduer osv., når alle plader allerede er på plads på vægblokkene, i én enkelt omgang. Så de har nok en meget god avance på dette tillæg, ligesom alle andre tillæg de tilbyder.Plupp 405730 sagde:
Hej, jeg personligt ville aldrig bygge et stikvirkeshus, hverken mål eller vinkler stemmer, og det vigtigste af alt, præfabrikerede huse bygges indendørs i tørre miljøer. Ps Jeg ved, at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste, men jeg foretrækker et hus, der er bygget i et tørt miljø og er nøjagtigt i mål.Jonatan79 sagde:
Så har du uheld og det regner på montage dagen...T teuvo tainio sagde:Hej, jeg personligt ville aldrig bygge et løsvirkeshus, hverken mål eller vinkler passer, og det vigtigste af alt, forpræfabrikerede huse bygges indendørs i tørre miljøer.
Ps Jeg ved, at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste, men jeg foretrækker et hus, der er bygget i et tørt miljø, og at det er målrigtigt
Klik her for at svare