Ja, jeg måske er ved at tage mig vand over hovedet... Sådan her ser det ud indeni..
Det skal tilføjes, at taget buer indad, gammelt eternittag, og fundamentet er nok heller ikke det bedste..
Så det er måske et nedrivningsobjekt...
I kan se wirerne tværs over. Ser man på facaden udefra er den bølget, så at sige.
Her er linket til annoncen alligevel: [link]
Jeg måske trækker mig, hehe.