L Nichlas123 sagde:
Ja, jeg måske er ved at tage mig vand over hovedet... Sådan her ser det ud indeni..

Det skal tilføjes, at taget buer indad, gammelt eternittag, og fundamentet er nok heller ikke det bedste..
Så det er måske et nedrivningsobjekt...
I kan se wirerne tværs over. Ser man på facaden udefra er den bølget, så at sige.

Her er linket til annoncen alligevel: [link]

Jeg måske trækker mig, hehe.
Hvor mange lejligheder havde du tænkt dig, 3-4 stk?
Egen indgang til hver lejlighed?
Wirerne og stolperne vil påvirke, hvordan du kan lave planløsningen for lejlighederne.

Hvis det er svært at skitsere en god planløsning, så ville jeg have sprunget det over bare på grund af det.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.