Hej alle kyndige.
Jeg har brug for hjælp. Jeg tror, vi har begået en stor fejl i bestillingen af vores hus. Som standard leverer Kungshus ude- og indevægge med kun 13 gips på 45 regel, og da vi spurgte sælgeren, om vi burde bestille noget ekstra under gipsen (OSB eller råspont), mente han, at det ikke var nødvendigt, og det kostede cirka +50.000 med arbejdet. Vi besluttede os for standardvægge. Nu er huset bestilt! Det kan være umuligt at ændre på noget (vinduer er bestilt, de påvirkes jo af, hvor tykke væggene er). Har jeg grund til ikke at kunne sove om natten?! Hvis det er så dårligt kun med gips i inde- og udevægge, hvordan kan Kungshus have det som standard i deres huse? Jeg føler mig både dum og snydt og dum igen.
Findes der noget, vi kan gøre?
Jeg har brug for hjælp. Jeg tror, vi har begået en stor fejl i bestillingen af vores hus. Som standard leverer Kungshus ude- og indevægge med kun 13 gips på 45 regel, og da vi spurgte sælgeren, om vi burde bestille noget ekstra under gipsen (OSB eller råspont), mente han, at det ikke var nødvendigt, og det kostede cirka +50.000 med arbejdet. Vi besluttede os for standardvægge. Nu er huset bestilt! Det kan være umuligt at ændre på noget (vinduer er bestilt, de påvirkes jo af, hvor tykke væggene er). Har jeg grund til ikke at kunne sove om natten?! Hvis det er så dårligt kun med gips i inde- og udevægge, hvordan kan Kungshus have det som standard i deres huse? Jeg føler mig både dum og snydt og dum igen.
Findes der noget, vi kan gøre?
Det er ikke dårligt med bare gips, bare skidebesværligt hver gang man skal skrue noget op på væggen.
Selve vinduerne påvirkes ikke af, hvor tykke væggene er. Skynder I jer, kan I måske lave en ændring i bestillingen?
Selve vinduerne påvirkes ikke af, hvor tykke væggene er. Skynder I jer, kan I måske lave en ændring i bestillingen?
Klik her for at svare