Hej jeg er ved at bygge en sauna og havde tænkt mig at sætte disse sten bag ovnen:

https://www.bauhaus.se/sten-aitana-...Yb8wttfGuoAC7GyoJKHtQQOVYf3q9rmxoCJbcQAvD_BwE

Det er en fritstående isoleret sauna.
Min tanke var at sætte saunafolie først, så lekt , så panel. Og derefter skrue en vådrumsgips direkte på panelet for at fastgøre stenene på.
Lyder det som en idé eller har I andre forslag? Skal jeg f.eks. distancere gipsen fra panelet et stykke for ikke at det bliver for varmt?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.