Det er en fritstående isoleret sauna.
Min tanke var at sætte saunafolie først, så lekt , så panel. Og derefter skrue en vådrumsgips direkte på panelet for at fastgøre stenene på.
Lyder det som en idé eller har I andre forslag? Skal jeg f.eks. distancere gipsen fra panelet et stykke for ikke at det bliver for varmt?