Halløj!
Jeg skal hænge vores nye 65” svindyre tv op på væggen. Vi har kun 13mm gips og træreglar cc600mm.
Jeg tør ikke bruge Molly, selvom jeg ved, at det kan lade sig gøre, så brug ikke energi på at svare Molly ;-) jeg har et vægbeslag at bruge.
Min overvejelse er at ”kortle” mellem to reglar og fastgøre i denne regel. Kan det gøres pænt? Eller har nogen et andet forslag?