Halløj!

Jeg skal hænge vores nye 65” svindyre tv op på væggen. Vi har kun 13mm gips og træreglar cc600mm.
Jeg tør ikke bruge Molly, selvom jeg ved, at det kan lade sig gøre, så brug ikke energi på at svare Molly ;-) jeg har et vægbeslag at bruge.

Min overvejelse er at ”kortle” mellem to reglar og fastgøre i denne regel. Kan det gøres pænt? Eller har nogen et andet forslag?
 
Snyggt er jo subjektivt :).
Et alternativ kunne måske være, at du sætter et stykke krydsfiner mellem reglarne og lige så høj som dit beslag og derefter maler denne i en passende farve, så den ikke ses.
 
  • Synes
twoody
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.