Overvejer at mure en væg op i stuen eller alternativt også en saunavæg i leca og lade den være som den er. Kunne blive meget lækkert. Dog kan det smuldre en del, hvis man rører ved den. Hvad synes I? Er jeg helt galt på den :) Er der nogen, der har set det et sted?
Hvis man bliver træt af det, kan man jo bare pudse det eller dække det med et andet materiale.

Sådan her altså, bare uden pudsen (ikke min blog).
http://jv12.webblogg.se/images/2009/img_6558_39649914.jpg

Lækkert? Nja...

Smagen er jo personlig, men jeg synes det er grimt. Meget grimt. Desuden bliver det et solidt samlingssted for støv, insekter, spindelvæv, ja, ufresht helt enkelt.

En fordel er jo dog, at du ikke behøver bekymre dig om at sømhullerne efter billeder og lignende ses :cool:

Synes du virkelig det er pænt?

ullberg
Jeg tror det bliver ret tydelig "kælderstemning" på den, og det er vel der, du finder eksempler, kan komme i tanke om mindst to venner, der har det sådan i deres kældre (ja, og jeg har det jo selv i en lavere variant i krybekælderen). Har desværre ikke nogen billeder af det, så vidt jeg ved.

Dog kan jeg måske ikke se potentialet, netop fordi jeg kun har set det i netop kældre, måske bliver det helt anderledes med mere normalt lysindfald. Stereo / tv-bænke har jeg set i stablede leca, og selv da synes jeg, det giver en vis kælderstemning.

Men prøv du, hvis du gider mure, som du siger, er det jo "bare" at pudse over, og en pudset væg kunne jeg selv tænke mig (og den kunne meget vel få lov at være upmalet puds, men jeg tror, man har brug for en eller anden behandling for at den ikke skal støve).

/U

Hvor mange syntes at en grå betonvæg eller et gråt slebet betongulv var flotte for 10 år siden?
I dag er det det hotteste man kan have, og man ser dem i hvert eneste indretningsmagasin. :)

Lecan er jo så stærkt forbundet med kælderfornemmelse, men jeg tror, den kan blive rigtig lækker, hvis man tør lade den komme ind i hjemmets øvrige kroge. Tror, den kan blive flot i det rigtige miljø.

ullberg
Absolut! Så kør i vind og held og lykke, forhåbentlig modbeviser du sure natteravne som mig og KoW...

/U

Ja vi får se hvordan det bliver med det. Antageligt trækker man sig i sidste sekund :)

jeppeknaster sagde:
Hvor mange syntes at en grå betongvæg eller et gråt slebet betonggulv var flotte for 10 år siden? ...
Jeg er vel uhelbredelig gammeldags, men jeg synes ikke det er flot nu heller.

Ullberg associerer til kælder. Jeg får indtrykket af trist værksted.

Ja, det føles lige så ufærdigt som hvis du skulle sætte gipsplader op, spartle samlingerne og så lade det være sådan. (Men hvem ved, det bliver måske OGSÅ en trend snart).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.