Har lige fået OK fra kommunen til at vælte en del af hjertet væggen i villaen. Har nu trukket al gips af og fandt denne mærkværdige løsning. Huller i den lodrette regel og et hul på hver side af denne i den vertikale regel. I disse huller er der så trukket en slags syntetisk bånd op mod overetagen. Huset er bygget i 1983. Hvad kan dette være? Dette er en regel jeg planlægger at fjerne. Kan noget ovenover afhænge af reglen?