Hej!
Havde en solcelleservice forbi for at afgive tilbud, fyren spørger, om der er råspont under tagstenene, ja..? Svarer jeg, for jeg går ud fra, at man bygger sådan. Så da jeg gik op og kiggede, ser jeg til min overraskelse, at undertaget kun består af en plastikdug. Altså spær, plastikdug, lægter, tagsten. Bygger man sådan her (2012)? Bør man være bekymret? Jeg tænker mest på, om plastikdugen svigter, og det begynder at strømme vand ind på loftet.. Tager nok en ekstra overvejelse om det med solceller.
Havde en solcelleservice forbi for at afgive tilbud, fyren spørger, om der er råspont under tagstenene, ja..? Svarer jeg, for jeg går ud fra, at man bygger sådan. Så da jeg gik op og kiggede, ser jeg til min overraskelse, at undertaget kun består af en plastikdug. Altså spær, plastikdug, lægter, tagsten. Bygger man sådan her (2012)? Bør man være bekymret? Jeg tænker mest på, om plastikdugen svigter, og det begynder at strømme vand ind på loftet.. Tager nok en ekstra overvejelse om det med solceller.
Medlem
· Stockholm
· 820 indlæg
Helt normalt. Ikke optimalt måske, men billigt. Derfor almindeligt på præfabrikerede huse.F Flygplats_Teknikern sagde:Hej!
Havde en solcellefirma forbi for at afgive tilbud, fyren spørger om det er råspont under tagstenene, jaa. ? Svarer jeg som formoder, at man bygger sådan. Så da jeg gik op og kiggede, så ser jeg til min overraskelse, at undertaget består af en plastikdug kun. Altså tagstol, plastikdug, lægter, sten. Bygger man sådan her (2012)? Bør man være bekymret? Tænker mest på, om plastikdugen havarerer, og det begynder at fosse ind vand på loftet. Tager nok en ekstra overvejelse på det der med solceller.
Klik her for at svare