Har lige fået lysegrå fuger lagt (1 dag siden), og de er plettede. Store områder er mørkere grå, mens andre områder er meget lysegrå. Og disse områder kan være lige ved siden af hinanden, så der er f.eks. 10 cm lysegrå, som direkte går over i 30 cm mørk fuge, og så kommer der lys igen osv. Lidt zebra. Vil dette justere sig over tid, eller er der noget galt med arbejdet?
Hej!! Fandt du en løsning? Har samme problem! Har brug for at vide det asap!
Mvh
Joanna
Mvh
Joanna
Bricco sagde:
Har lige fået lysgrå fuge lagt (1 dag siden) og den er plettet. Store dele er mørkere grå, mens andre dele er meget lysegrå. Og disse dele kan være lige ved siden af hinanden, så der er fx 10 cm lysgrå, som direkte går over i 30 cm mørk fuge og så kommer der lys igen osv. Lidt zebra. Vil dette justere sig med tiden, eller er noget galt med arbejdet?
Ok men det er den mørkere, der er mindst af og føles "forkert". Har man haft for lidt vand da?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 199 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,199 indlæg
Det har været ujævnt meget vand, det er vel bare det man kan sige uden at vide om fugen skulle have haft den mørkere eller den lysere tone.Aldrig_nöjd sagde:
Har du gjort det selv eller er det en håndværker?
En bekendt. Han er ikke ekspert, men har lagt meget. Han er selv overrasket over, at det blev sådan. Hos Kakeldax sagde de netop til min sambo, at det også kan slå mørkt, hvis man har for meget vand. Er det sådan?
Antager det? Den blev lagt i går. Jeg er ikke der, men det er min partner og vores bekendte, der er. Jeg prøver bare at hjælpe så godt jeg kan her fra min mor, som jeg og børnene bor hos, mens dette bliver gjort.
Klik her for at svare