Du limer og skruer to 45x145 stykker sammen, så de danner en ny 90x145 regle. Skruernes primære opgave er at holde sammen, mens limet tørrer. Skruerne sættes gerne i zigzag. At de sidder tilstrækkeligt tæt ser du ved, at limet presses ud af samlingerne.

• Synes
gunsven og 1 anden
  • Laddar…
J justusandersson sagde:
Du limmar och skruvar ihop två 45x145 bitar så att de danner en ny 90x145 regel. Skruernes vigtigste opgave er at holde sammen, mens limet tørrer. Skruerne sættes passende i zick-zack. At de sidder tæt nok, ser du ved at limet presses ud af fugerne.
Ahhh :) Nu forstår jeg, jeg læste "del den på midten" som at save langs midten på hele planken… Nå, det lyder jo endnu et niveau enklere. Gør det nogen forskel, hvilken vej kernesiden på planken vender? Skal det danne et () I enderne, eller )(, eller måske (( ?

G Glad Amatör 76 sagde:
Ahhh :) Nu forstår jeg, jeg læste "dele den på midten" som at save langs med midten på hele planken… Nåja, det lyder jo endnu et niveau lettere. Spiller det nogen rolle hvilken retning kernesiden på planken er? Skal det danne en () i enderne, eller ) (, eller måske (( ?
Det spiller ingen større rolle om det er et () eller )(. Undgå dog (( eller ))!

• Synes
Glad Amatör 76 og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.