Har et hus bygget i -59, gulvbjælkerne er 2" 8 med 60 cc.
Tænkte at tjekke gulvet, når jeg alligevel skulle lægge nyt gulv.
Lige nu ligger der spærrebrædder ca. 28x80 med ca. 30mm mellemrum.
Gulvet giver lidt efter, så jeg tænkte at forstærke det lidt.
Så mit spørgsmål er, om at erstatte spærrebrædderne med 22mm gulvspånplade og limsekrue dem, vil det forstærke gulvet mærkbart? eller måske tværtimod, at det bliver dårligere?
Har taget nogle planker væk på 2 steder for at tjekke isoleringen, hvis I undrer over, hvorfor der "mangler" nogle
Taknemmelig for svar