Hej!
I øjeblikket er de skrå loftsplader i huset lavet af et "pap-materiale", som jeg under min renovering spartlede alle samlinger, derefter limede papirremsor på alle samlinger og bredspartlede hele loftet.
En vinter senere har disse samlinger sprækket en del, dette var en 50/50 chance fra min side om det ville holde eller ej. Og nej, det fungerede slet ikke.
Nu til mit spørgsmål, jeg har tænkt mig at rive loftet ned i stuen og sætte nyt op. Huset er bygget i -91, en slags sømmelægte ovenfor usikker på CC mål.
Vil gerne have tips om materiale mm jeg skal bruge? MDF? Enkelgips? Sætte dobbeltgips? For at undgå sprækker da huset er af træ og bevæger sig.
Samt tips om monteringsteknik.
Mvh ByggarMartin