Overvejer at lave om ladelængen til snedkerværksted og "garage" til plæneklipper og diverse små maskiner, men gulvet på laden ovenover skal gennemgås, kan man sige. Tanken er at sætte tag osv. dernede, isolere og sætte belysning op, så det fungerer at være der selv om vinteren.
Jeg er stødt på et problem med, hvordan jeg skal gøre med gulvreglarne, de har en dimension, jeg aldrig har stødt på før, og jeg ved ikke hvordan jeg skal fastgøre nye reglar. De nuværende er i størrelse 175x160 (den til højre på billedet), og den til venstre er 180x75. De hviler i udskæringen i den murede væg.
Jeg vil i hvert fald have, at gulvet skal kunne holde til en eller to biler, mere vægt end det vil jeg ikke have der i laden ovenover. Så jeg tvivler på, at jeg behøver lige så grove reglar som de nuværende.
Er der nogen, der har stødt på lignende, og hvordan gjorde I? Eller bare nogen, der har en god idé til, hvordan jeg skal gøre det?
Længden i alt på dem er lidt under 12m, og der er 2 solide stålbjælker, der understøtter ved 4m og 6m.