Hej,
Jeg er nysgerrig på at have et glaseret rum/udestue i mit fremtidige hus (året rundt). Det jeg også er nysgerrig på er lavenergihuse og dermed hvordan de rigtig gode isoleringsglas isolerer i sammenligning med en "almindelig" ydervæg.
Jeg har læst en del om de bedst isolerede glas hos forskellige udestueleverandører. En leverandør påstod, at isoleringsevnen var så god, at det kan anvendes i passivhuse.
Er der nogen her, der har erfaring eller viden om dette og vil dele ud?
Alt godt!
Jeg er nysgerrig på at have et glaseret rum/udestue i mit fremtidige hus (året rundt). Det jeg også er nysgerrig på er lavenergihuse og dermed hvordan de rigtig gode isoleringsglas isolerer i sammenligning med en "almindelig" ydervæg.
Jeg har læst en del om de bedst isolerede glas hos forskellige udestueleverandører. En leverandør påstod, at isoleringsevnen var så god, at det kan anvendes i passivhuse.
Er der nogen her, der har erfaring eller viden om dette og vil dele ud?
Alt godt!
Klik her for at svare