Hej,
skal snedkerere køkkenøen derhjemme nu og havde først tænkt en enkel konstruktion med en U-formet "ramme" i 25mm MDF (to kortsider og en langside som skrues i hjørnerne) hvor man derefter lægger bordpladen (60 kg) som fastgøres med nogle vinkeljern på indersiden af rammen. Vil dette holde tror I?
En arbejdskollega mente, at skrue MDF mod MDF på den måde vil give en dårlig samling og foreslog i stedet vinkeljern eller tilsvarende på indersiden af hjørnerne og at man skruer gennem jernet ind i MDF-pladen i stedet.