Hej,
Jeg studerer til tømrer og er ude i praktik, var ude og rev for en lækage forleden dag og skal skrive dagbog om, hvad jeg har gjort. Jeg er lidt usikker på, hvilket materiale det er bagved krydsfineret på billedet, er der nogen, der ved det?

• Væggen med åbent hul viser et udskåret stykke krydsfiner med rør og metalbeslag i hulrummet bagved.
P PontusME sagde:
Hej,
Jeg studerer til tømrer og er ude i praktik, var ude og rev for en lækage forleden dag og skal skrive dagbog over, hvad jeg har gjort. Jeg er lidt usikker på, hvilket materiale det er bagved krydsfineren på billedet, nogen der ved det?
Svært at se, kan du tage et billede lidt tættere på?
Og måske en pil, eller en finger, som viser hvor det materiale, du undrer over, er på billedet.
Er det et vindue eller hvad?

Og naturligvis: Velkommen til Byg Hus-forummet PontusME!

Tak for velkomsten =)

Såg, at det blev et dårligt billede, så jeg har vedhæftet et nyt og ringet ind i rød emnet jeg mener.
Det er altså en del af en indervæg, vi har åbnet op for at finde en lækage.

• En åbnet indre væg med markeret område for muligt lækage, viser en rørinstallation og omgivende isolering.
Hvis du har praktik, så skal du have en vejleder at spørge, når sådanne situationer opstår. Stil spørgsmålet til denne

P PontusME sagde:
Tak for velkomsten =)

Så at det blev et lidt dårligt billede, så jeg har vedhæftet et nyt og markeret emnet, jeg mener, med rødt.
Det er altså en del af en indervæg, vi har åbnet op for at finde en lækage.
Forsøger med lidt ”hjælp til selvhjælp”, i følgende link findes materialet opregnet,
https://byggmaterialguiden.se/olika-byggmaterial/

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.