4,129 læst ·
3 svar
4k læst
3 svar
tynd, holdbar, helst mørk, plade til arbejdsbænk? eller gummimåtte.
Har skubbet sammen to industrielle arbejdsbænke, som jeg vil lægge en plade ovenpå for at give indtryk af en eneste lang bænk.
Helst skal pladen være mørk/sort.
Men hvad slags plader skal jeg kigge efter da, mon tro. Bænkene er ret høje allerede nu, så helst skal den ikke bygge for meget opad.
Jeg kunne fjerne de to gummimåtter og vinde 3-4 mm... det ville være godt, hvis jeg fandt en passende måtte at erstatte med.
Helst skal pladen være mørk/sort.
Men hvad slags plader skal jeg kigge efter da, mon tro. Bænkene er ret høje allerede nu, så helst skal den ikke bygge for meget opad.
Jeg kunne fjerne de to gummimåtter og vinde 3-4 mm... det ville være godt, hvis jeg fandt en passende måtte at erstatte med.
78x400cm
plastmattan er 2mm tyk.
Alternativ 1. Find en passende plastmåt og erstatte de gamle
Alternativ 2. Lægge en plade ovenpå, 5-10mm klassen..
Alternativ 3. Måske plade? men føles ikke som et sjovt materiale at arbejde ovenpå..
Under er ret tykk træplade så dette handler bare om at få en pæn overflade.
plastmattan er 2mm tyk.
Alternativ 1. Find en passende plastmåt og erstatte de gamle
Alternativ 2. Lægge en plade ovenpå, 5-10mm klassen..
Alternativ 3. Måske plade? men føles ikke som et sjovt materiale at arbejde ovenpå..
Under er ret tykk træplade så dette handler bare om at få en pæn overflade.
Senest redigeret:
En billig bordplade fra ikea eller lignende?
Ellers tænker jeg formplyfa. Den er nok lidt blød i overfladen, hvis man slår på ting ofte.
Måske 3mm plade 1m rundt om skruestikken, hvis du har det. Så formplyfa på resten.
Ellers tænker jeg formplyfa. Den er nok lidt blød i overfladen, hvis man slår på ting ofte.
Måske 3mm plade 1m rundt om skruestikken, hvis du har det. Så formplyfa på resten.
Klik her for at svare