27,046 læst ·
21 svar
27k læst
21 svar
Trykimprægneret syld, hus bygget 1980.
Gjorde arbejdet for nogen måned siden, to mand i to dage eksklusive overfladebehandling. Huset var 14x8m
Vi gjorde det indefra så det krævede enten en gulvlist på 15 cm eller omtapetsering. I det tilfælde skulle kunden alligevel skifte overfladebehandling så det var ikke noget problem.
Vi gjorde det indefra så det krævede enten en gulvlist på 15 cm eller omtapetsering. I det tilfælde skulle kunden alligevel skifte overfladebehandling så det var ikke noget problem.
Men interessant! Er det et murstenshus du har? Vores hus er en smule større, 200 m2, og vi har talt med et firma, som foreslog, at yderremmene kan fjernes udefra, ved at man fjerner 2 rækker mursten, skifter remmen og derefter sætter murstenene tilbage. Det skulle koste ca. 100k for hele arbejdet med minimal påvirkning på resten af huset. (Værre med indervæggens rem, men vi har jo regnet med den udgift også sålarsbj sagde:
Senest redigeret:
Så du er fra Värmland også, du har måske arbejde på Hammarö i den nærmeste fremtidlarsbj sagde:
Understelsudskiftningen blev udført som en del af et større arbejde i Råtorp, men kunne også gøres som et enkeltstående projekt huset er et mexitegelhus. Understelsudskiftningen kostede ca 50000:-.Magdalena Eriksson sagde:Men interessant! Er det et murstenshus du har? Vores hus er en smule større, 200 m2, og vi har talt med et firma, der foreslog, at ydre understel kan fjernes udefra, ved at man fjerner 2 rækker mursten, udskifter understellet og derefter sætter murstenene tilbage. Det ville koste omkring 100k for hele arbejdet og med minimal påvirkning på resten af huset. (Værre med indre vægunderstel, men vi har jo regnet med den omkostning også så) Hvad kostede dit arbejde?
Edit: så nu, at det var dig, der udførte arbejdet for kunden![]()
Tror, der findes nogle billeder på villalipkin.se eller på instagram.
Jaha men hvor sjovt, det projekt følger jeg faktisk lidt, men havde misset delen med gulvet, så gik ind og læste op nu! (Min svigerinde købte deres tidligere hus på Råtorp - hvad verden er lille nogle gange) Må jeg bare spørge om en ting, havde de imprægneret syll også i indervægge eller var det kun ydervægge?larsbj sagde:
Tusind tak for dine svar, skal absolut have jer i tankerne for fremtiden!
Klik her for at svare