A Anna_12 #1 Medlem · 1 indlæg 19 jul 2019 klokken 15:59 Anna_12 Medlem 1 indlæg 19 jul 2019 klokken 15:59 #1 Hej Vi har lige nu bygget vores trappe ind og slebet og malet den. Jeg undrer mig over, om nogen ved, hvad det er, der sidder ovenpå trappetrinene. De er fastskruet i væggen. Har de nogen funktion, eller kan vi fjerne dem?
Hej Vi har lige nu bygget vores trappe ind og slebet og malet den. Jeg undrer mig over, om nogen ved, hvad det er, der sidder ovenpå trappetrinene. De er fastskruet i væggen. Har de nogen funktion, eller kan vi fjerne dem?
D09 #2 Medlem · västra götaland · 9 426 indlæg 19 jul 2019 klokken 16:29 D09 Medlem västra götaland 9,426 indlæg 19 jul 2019 klokken 16:29 #2 De er måske tænkt til at låse/klemmes fast trin eller skjule noget f.eks. vinkeljern, men kan ligeså godt være noget æstetisk. Hvis du fjerner en af dem, får du måske et hint
De er måske tænkt til at låse/klemmes fast trin eller skjule noget f.eks. vinkeljern, men kan ligeså godt være noget æstetisk. Hvis du fjerner en af dem, får du måske et hint