Hej, vi har en lige gammel trappe med 14 trin, som vi vil friske op.
Jeg har ikke tommelfingeren midt i hånden, men har aldrig gjort dette før. Mit spørgsmål er: hvordan går man frem, hvis man vil have trappetrin i eg og resten af trappen malet hvid? Hvilken maling bør man bruge, og skal man købe laminatgulv, hvad bliver pænest, og hvad er mest prisvenligt? Findes der trappenæser, der passer til lige det laminatgulv, man ønsker, eller skal man skære dem til af laminatgulvet?
Taknemmelig for al hjælp.