Er begyndt at kigge lidt på renoveringsmuligheder for vores 70'er furutrappe. Det er en åben trappe, og den luftighed vil vi gerne beholde. Tænker at male sidestykkerne hvide og sætte mørkbrune trappefornyelseslaminat på trin. Men jeg kan ingen steder finde nogle instruktioner om, hvad man gør med trinenes underside? Jeg vil helst ikke male undersiderne hvide, synes det giver et rodet indtryk. Helst vil jeg også have trinens undersider i den mørke træfarve. At bejdse nuværende trin i en mørk nuance er desværre udelukket da trin er mega slidte og ingen slibning i verden ville lykkes med at få det pænt. Men går det ikke at få en løsning med undersiderne i det samme trappefornyelsesmateriale som oversiderne? Nogen der ved det? Nogen med billeder?