Hej, vi skal bygge en yderligere terrasse omkring vores hus.
Højden på terrassen vil være ca. 2,5 m høj. Vi har brug for en trappe ned til haven og undrer os over, hvordan vi smartest bygger denne. Skal den være opdelt i to forskellige dele eller en lang trappe?

//A
 
Billeder? Vejretninger? Vilplan er rart men tager selvfølgelig plads. Trappeformlen for at få en bekvem trappe at gå i.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.