Bliver det nye skiver skiver på væggen, kan man lave en spalte nederst, med en afstand mod gulv-vægregel så har man fået 13mm... sådan blev det i vores hus + en liste som var lidt udtaget så fik rørerne plads også!
Dammede fint da vi gjorde det sidstnævnte i tretex
Åndedrætsvejene har nok ikke kommet sig endnu! Men det var det til gengæld værd, ingen flytning af karme, lister eller lignende og med grundig remsning og spartling af "renderne" ses ingrebet heller ikke.
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1118256554;start=3#3
Betonsporfres
1495:- på Jula
...ja, det fungerer på mursten.
Betonsporfres
1495:- på Jula
...ja, det fungerer på mursten.
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
Jeg er meget tilfreds med min.MegaZap sagde:
Da jeg arbejdede som installationselektriker for et antal år siden, havde jeg en Hitachi (tror jeg det var), men denne er mindst lige så god, synes jeg.
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
Ja, selvfølgelig tager det lidt tid.
Jeg har aldrig lavet et helt hus med notfræser, vi lavede kun badeværelser på det tidspunkt (før ROT-fradraget forsvandt).
Så desværre har jeg ingen idé om, hvor lang tid det kan tage.
Prøv at stille spørgsmålet i EL-forumet, der er måske nogen der kan give et svar.
Jeg har aldrig lavet et helt hus med notfræser, vi lavede kun badeværelser på det tidspunkt (før ROT-fradraget forsvandt).
Så desværre har jeg ingen idé om, hvor lang tid det kan tage.
Prøv at stille spørgsmålet i EL-forumet, der er måske nogen der kan give et svar.
Hvis du er meget godt forberedt og ved præcis, hvordan du vil have elen, og hvor rørene skal trækkes, burde selve fræsningen tage under seks dage. Dog er det nok ikke sådan, jeg ville have gjort. Jeg er i gang med at renovere min lejlighed og tager i stedet rum for rum, inklusive ny el og netværk, maling, gulv osv.MegaZap sagde:
Forvent enorme mængder støv, og at alle møbler skal fjernes eller plastes ind ordentligt.
Åh, det var længere tidsestimat end jeg havde regnet med, vi får se.
Med tanke på støvet så er det et mindre problem, da huset vil være tomt indtil al renovering er færdig.
Så er det kun rør til el og eventuelt lyd, som jeg kommer til at trække. Netværk og telefoni fungerer godt trådløst og vil næppe blive dårligere i fremtiden
Med tanke på støvet så er det et mindre problem, da huset vil være tomt indtil al renovering er færdig.
Så er det kun rør til el og eventuelt lyd, som jeg kommer til at trække. Netværk og telefoni fungerer godt trådløst og vil næppe blive dårligere i fremtiden
Klik her for at svare