Hej!
har ca 30 kvm udvidet fra det gamle hus, den nye grund er krybekælder med ca 200mm isolering og halvdelen har gulvvarme...

den del som ikke har gulvvarme har tendens til at blive trækende omkring fødderne, og kold når temperaturen søger sig ned til de grader, vi har haft de seneste vintre.
i krybekælderen er det klassisk bygget med oliehærdet masonit, der ligger på trykket 28x95, som igen er sømmet i gulvreglen og derover ligger isoleringen, der er tilstrækkeligt med plads til at stå bøjet i, så man slipper for at krybe :) heldigvis.

har en overvejelse om at købe 5 cm flamingo og lægge i dobbeltlag med forskudte samlinger, lime alle samlingerne med pu-lim og bruge fugeskum i yderkanten rundt om, så det slutter tæt, dels for at gøre det tæt mod gulvet (trækket ved fødderne), og dels isolere lidt mere.

er der nogen, der har erfaring med dette eller har nogle andre forslag til, hvordan man kan gribe det an for at mindske dette problem, så skriv gerne en linje.

Mvh/Nikke
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.