Hej, jeg leder efter et produktnavn.

På min praktik havde vi en slags garn tråd, der var meget stærkere, vi kaldte det for trækledning og brugte det til at trække kabler igennem rør, for at være lidt tydeligere så fastgjorde vi det til eksisterende kabel, trak igennem og derefter fastgjorde kablet i garnet og trak igennem igen.
Jeg har gået rundt og spurgt efter trækledning i flere forskellige butikker men ingen forstår, hvad jeg mener og foreslår bare trækfjedre.

Det er selvfølgelig, at dette produkt bruges til noget andet end at trække kabler igennem med, så en af jer ved måske, hvad jeg mener.

Det ser ud som en sort rulle, der er måske 15 cm høj med plastik rundt hvor tråden er viklet indeni, den er sort og er en eller anden form for meget stærk tråd. Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvad det hedder og hvor det kan købes?

var det stål i tråden eller nylon? tænkte om det kunne været najtråd I anvendte

kolvas sagde:
var det stål i tråden eller nylon? tänkte om det kunde varit najtråd ni använde
Stål er det ikke og najtråd er det heller ikke, men så at elektroskandia solgte det som trækssnor, her er et billede http://www.elektroskandia.se/ebilder/06/small/e0663284.jpg

Trodde de solgtes som noget andet, eftersom de aldrig havde hørt om trækstråd på bauhaus og malmbergs, men måske er det bare sådan, at de ikke er så almindelige og ikke sælges andre steder end hos grossister.

Det der ser ud som almindelig balasnøre, lantmännen har sådan.

Kan også kaldes for høsnor.

ens sagde:
Trodde de blev solgt som noget andet, eftersom de aldrig havde hørt om dragtråd på bauhaus og malmbergs, men måske er det bare sådan at de ikke er så almindelige og sælges ikke andre steder end hos grossister.
Malmbergs ved jeg ikke, men hos Bauhaus har de sandsynligvis ingen anelse om noget af det de sælger, jeg har spurgt efter piassavakvast, men det vidste sælgeren ikke hvad det var for noget :rolleyes:

Tror det korrekte navn er filmgarn. Anvendes flittigt som trækledning i markerør, når man ikke lægger i kabel direkte. Den hvide model er almindelig ved høbinding, har jeg set.

Du leder efter Televerkets "Bindegarn", se vedhæftet billede. Fremstilles af Poly Produkter AB (www.poly.se) under navnet "film-garn" nu til dags. Det finder du her, hvis du eller nogen anden stadig leder.

Sort bindgarn i plastikpose med etiket fra AB Poly-Produkter.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.