Jeg har et bræddegulv (fyr) som jeg tænker at lægge ind i mit køkken.
Hvis jeg har det uden et andet gulv ovenpå, hvordan behandler jeg det for at det skal kunne klare hunde, da de nok vil slide mere end "hverdagslidtet"?
Jeg vil helst ikke lakere det, da jeg synes lakerede fyrretræsgulve er grimme.
Hvis jeg har det uden et andet gulv ovenpå, hvordan behandler jeg det for at det skal kunne klare hunde, da de nok vil slide mere end "hverdagslidtet"?
Jeg vil helst ikke lakere det, da jeg synes lakerede fyrretræsgulve er grimme.
Måske hårdvoksolie, typ denne:
https://woodfloors.se/produkt/osmo-...MIi9Gir9KQ9gIVjqSyCh1aNQziEAQYAyABEgJfRPD_BwE
https://woodfloors.se/produkt/osmo-...MIi9Gir9KQ9gIVjqSyCh1aNQziEAQYAyABEgJfRPD_BwE
Fyr som træsort er meget blødt. Du vil få mange ridser og mærker på grund af hundene. En hårdvoksolieret overflade er god, da du kan punktbehandle gulvet, hvis det skulle se dårligt ud på et bestemt sted. Vil du beskytte overfladen bedre, så er det lak, der gælder, men da kan du ikke punktreparere gulvet, hvis det slides mere på ét bestemt sted.N NorrRomme sagde:
Klik her for at svare
