Hej!

Er der nogen, der ved noget om celluloseisolering? Som jeg forstår det, er der to varianter; en der baserer sig på nyt fremstillet papirmasse og en der baserer sig på genbrugspapir....hvilken er bedst og hvorfor?

M.v.h.

Mats
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.