Hej!
Har fået at vide af naboerne ved vores nybyggeri, at træet og asfaboarden har ligget ude siden i fredags, uden presenning.

Det har regnet meget her på vestkysten og mit spørgsmål er selvfølgelig: Hvordan påvirker det træet?? Kan det blive rigtig tørt, med tanke på at de skal bygge ydervægge færdige og lægge taget inden for en to-ugers periode. Hvad bliver følgerne, hvis det ikke bliver ordentligt tørt? Hvor alvorligt er det egentlig?
Jeg har naturligvis malet det værste scenario op... Men måske overreagerer jeg? Håber det... :-/
Meget taknemmelig for svar i løbet af dagen, da jeg skal op og tage snedkeren i øret i aften...
//Helena