Det mest almindelige er vel, at man bruger 22x120 både som under- og overbræt.
Vi har et smallere underbræt - 70 mm og et bredere overbræt på 120 mm. Men det er jo et spørgsmål om smag og behag, hvordan man ønsker, at panelet skal se ud.
Vi har et smallere underbræt - 70 mm og et bredere overbræt på 120 mm. Men det er jo et spørgsmål om smag og behag, hvordan man ønsker, at panelet skal se ud.
Hvad I end gør, tag ikke for bred panel, huset ser så forbistret tungt ud da når man har løskantet plade.
Vi kører på almindelig stående panel med faset notlægte. 22x145 til panelen og 16x45 på lægterne. Håber det bliver godt.....
Vi kører på almindelig stående panel med faset notlægte. 22x145 til panelen og 16x45 på lægterne. Håber det bliver godt.....
Klik her for at svare