Sidder midt i loftmontering i et sommerhus på gården og fik pludselig lidt nervøsitet. Håber på lidt støtte.
Jeg har valgt råspont som loft, og det vil kun blive malet som slutfinish.
Råsponten, der er ca. 20mm tyk, monteres med dykkertpistol, og dykkerterne er 1,6mm x 50mm.
Den belastning, der er på loftet, er kun 140mm isolering.
Tør jeg stole på, at svigermor ikke får hele loftet i ansigtet næste gang, hun overnatter?
Eller burde jeg gå over til skruer i stedet? Det er virkelig nemt med dykkertpistolen, men det er jo ikke værd at ofre svigermors ansigt på den måde.
Håber på nogle hurtige svar.
Jeg har valgt råspont som loft, og det vil kun blive malet som slutfinish.
Råsponten, der er ca. 20mm tyk, monteres med dykkertpistol, og dykkerterne er 1,6mm x 50mm.
Den belastning, der er på loftet, er kun 140mm isolering.
Tør jeg stole på, at svigermor ikke får hele loftet i ansigtet næste gang, hun overnatter?
Eller burde jeg gå over til skruer i stedet? Det er virkelig nemt med dykkertpistolen, men det er jo ikke værd at ofre svigermors ansigt på den måde.
Håber på nogle hurtige svar.
Nu har jeg ganske vist 16 mm fer og not og skråtag, men jeg er ikke det mindste bekymret for, at dykkeren skal løsne sig. Jeg kan ikke huske hvilke mål jeg havde på dykkeren, det var ikke noget jeg tænkte over. Men du kan da prøve at se om det sidder fast, hvis du trækker i det?
Ok, det lyder betryggende! Jeg hængte mig i hænderne i taget, og det ser ud til at sidde, det er vel over tid, jeg bekymrer mig lidt. Efter tørring og sætning.Dheri sagde:
Klik her for at svare