Jeg har nogle hvælvinger, som den tidligere ejer i slutningen af 80'erne har malet med strukturvalse på strukturspartel. Strukturhøjden er ca: 3-5 mm. Jeg har en lille indervæg, som jeg nu tænker på at gøre på samme måde. Er der nogen, der kan give mig et tip om, hvad jeg skal bruge for spartelmasse? Kan "Laga Vägg" fra Finja være passende? Strukturvæg med tekstureret finish fra malerrulle og strukturspartel, med cirka 3-5 mm høje mønstre fra 1980'erne.
 
M
Gipsum (gipsbrug) er det jeg anbefaler
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.