Jeg har nogle hvælvinger, som den tidligere ejer i slutningen af 80'erne har malet med strukturvalse på strukturspartel. Strukturhøjden er ca: 3-5 mm. Jeg har en lille indervæg, som jeg nu tænker på at gøre på samme måde. Er der nogen, der kan give mig et tip om, hvad jeg skal bruge for spartelmasse? Kan "Laga Vägg" fra Finja være passende?