Hej, jeg har brug for tips til, hvordan jeg pænt skal skære vægplader, som skal ligge mod vangen. Trappeopgang med hvide vægpaneler, der kræver præcis skæring for at passe korrekt mod vangen. Trappe med hvid panelvæg og vognstykkekant; værktøj og støvler i baggrunden. Væggpaneler indendørs med synlige skygger og konturer mod et vognstykke set nedefra.

Cheesen
N ninhuo sagde:
Hej, jeg har brug for tips til, hvordan jeg pænt skal skære vægplader, der skal ligge mod vange.[billede][billede] [billede]
En rund kvartsliste.

• Synes
ninhuo
  • Laddar…
N ninhuo sagde:
Hej, jeg har brug for tips til, hvordan jeg pænt skal beskære vægplader, der skal ligge mod vognstykket. [billede][billede] [billede]
Mal af vangstykkets form, stiksav fra bagsiden eller f.eks. dyksav fra oversiden.
Jeg mener jeg brugte begge save.
Kvartslist eller blød fug ved bunden afhængigt af, hvor meget der skal skjules.

• Synes
ninhuo
  • Laddar…
Lav først en skabelon af papir. Den er billig at modificere og f.eks. tape ekstra stykker på, hvis man har klippet for meget væk.

• Synes
Fadai og 3 andre
  • Laddar…
Tak så meget for jeres svar, vender tilbage med billeder senere.

• Synes
FredrikR og 1 anden
  • Laddar…
Lidt opfølgning
Jeg tog trappen ned, da jeg opdagede skimmel oppe ved loftet på en gammel træbjælke. Begyndte at rive i badeværelset, da vi skulle renovere badeværelset, men det endte med, at vi var nødt til at rive ret meget, da vi opdagede både skimmel og råd i den gamle konstruktion. Så alle væggene er væk nu, og jeg skal bygge nye, og en ny trappe kommer til os.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.