Hej
Jeg ville sætte pris på nogle tips til, hvordan jeg skal gøre med min entré.
Jagstensfliserne har jeg tænkt at udskifte, men hvad kan jeg gøre med trappen?

Som det ses på billederne er den ret stor og firkantet, den er desuden dækket med klinker, som bliver meget glatte om vinteren.

Vi har overvejet at enten
Bore dele væk og gøre den rundet i hjørnerne samt bytte fliserne til noget andet
Eller
Købe en ny trappe, men hvordan skifter man en trappe, der ser ud til at sidde fast med husgrunden?

• En stor, firkantet indgangstrappe dækket af klinker foran en gul murstensvæg. Blå krukke og planter langs trappen.
  • Husets indgang med en firkantet trappe dækket af klinker, omgivet af blomster og srøstenspåner. Træstykkerne er stablet ved væggen.
Meget arbejde at fjerne det med en bil, men det er nok den rigtige vej at gå. Jeg tror, det er en frittstående støbt plade, der ikke er forbundet med husets fundament. Men det kan være forbundet med armering.

Erstat det så med en konstruktion af trykimprægneret, hvor I indfælger skrabegitteret, I har liggende foran. Du kan jo gøre konstruktionen noget mindre (grundere), så det er nok at sætte foden på skrabegitteret, så det ikke bliver glat.

Tak for idéen
Havde ikke tænkt på trætrappe men det kan blive flot

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.