1,495 læst ·
4 svar
1k læst
4 svar
Tips til, hvordan man gør med elledningerne i åben trappe
Selvbygger
· Stockholm
· 2 705 indlæg
Hvilken type downlights? Hvordan ser trappen ud? Har I nogen L-profil på trinene eller bare lige trin?
Hvis I har L-profil et sted, kan I lægge kablet der og sætte en kvartstaf over (eventuelt save/slibe/fræse lidt ind mod kablet så det får plads). Hvis I ikke har det, kan I måske sætte det på forkanten af trinene og eventuelt lægge en savbænk under og lægge kablet der eller gøre som om I havde haft L-profil fra starten.
læg et billede op, så bliver det lettere at komme med forslag
Hvis I har L-profil et sted, kan I lægge kablet der og sætte en kvartstaf over (eventuelt save/slibe/fræse lidt ind mod kablet så det får plads). Hvis I ikke har det, kan I måske sætte det på forkanten af trinene og eventuelt lægge en savbænk under og lægge kablet der eller gøre som om I havde haft L-profil fra starten.
læg et billede op, så bliver det lettere at komme med forslag
Vi har L-profil på trappen, og det er egentlig ikke der, jeg har problemet. Problemet jeg ser er snarere, hvordan ledningerne skal skjules, når jeg går fra det ene trin til det andet, typisk i vangen. Fræser man ud, sætter rør og maler, eller findes der andre enklere måder?
Klik her for at svare